Hemeroteca
Mitjans de comunicació
Neix un nou diari en paper per donar veu a les esquerres dels Països Catalans Desa el contingut per llegir-lo més tard
Sergi Picazo
El nou mitjà de comunicació, dirigit per la periodista Laia Altarriba, es dirà 'Jornada' i té previst sortir entre el novembre i el desembre d'aquest any
Tània Verge i Isabel Muntané “Fins ara hem tingut interioritzat que l’autoritat és masculina” Desa el contingut per llegir-lo més tard
Text: Laia Soldevila / Fotos: Ivan G. Costa
"El feminisme només pot ser d'esquerres perquè busca la transformació social i lluita per la igualtat"
El col·lectiu On Són les Dones denuncia que només un 18% d’articles d’opinió a la premsa estan signats per dones Desa el contingut per llegir-lo més tard
Isabel Muntané / @imuntan
Els mitjans de comunicació públics Catalunya Ràdio i TV3 s'acosten més a la paritat que els privats. Cap d'aquests mitjans, però, no supera el 40% de mitjana
La columna i el poder: una història crítica de ‘La Vanguardia’ (i 2) Desa el contingut per llegir-lo més tard
Text: Javier Borràs Arumí / Il·lustració: Jordi Borràs
Reflexions sobre el diari de Godó i el procés per part de periodistes com Lluís Foix, Enric Juliana, Joan Tapia i Arcadi Espada i d'exconsellers com Joan Manuel Tresserras
Mar Romero / @Mar_RomeroS (amb el suport de la Xarxa BCN Antirumors)
Periodisme contra els prejudicis: vuit apunts per fer-ho millor Desa el contingut per llegir-lo més tard
Mònica Terribas “Hi ha molt d’interès en dir que el que està passant a Catalunya és per culpa dels mitjans de comunicació” Desa el contingut per llegir-lo més tard
Sergi Picazo / @sergipicazo
"Estic preocupada pel que denuncia On Són les Dones. Però per què no em compten a mi com a directora d''El matí de Catalunya Ràdio'? Per què només compten els tertulians?"
Ignacio Sánchez-Cuenca “El nostre debat públic està marcat pel masclisme discursiu” Desa el contingut per llegir-lo més tard
Text: Sergi Picazo / Foto: Òscar Martínez
El Grup Godó acapara el 20% de la publicitat de la Generalitat, amb més de 6,2 milions d’euros Desa el contingut per llegir-lo més tard
Text: Marc Font i Roger Palà / Infografies i il·lustració: Helena Olcina
CRÍTIC també va rebre publicitat institucional de la Generalitat. En concret, 2.027 euros, corresponents a dues campanyes, l'una sobre les eleccions del 27-S i l'altra de la campanya "Preparats"
Any electoral 2015: rècord de despesa en publicitat a la Generalitat Desa el contingut per llegir-lo més tard
Marc Font / @marcfontribas
L'Ajuntament de Barcelona gasta uns 15 milions d'euros en anuncis als mitjans de comunicació, tot i que Barcelona en Comú s'ha compromès a reduir aquesta despesa
Si els pica... Que es rasquin!
Suma't al periodisme contra el poder
Subscriu-t'hi ara!Amb la quota solidària, rebràs a casa la revista 'Temps' i la pròxima que publiquem (juny 2024)