publicitat

La inversió en publicitat d’Aigües de Barcelona es dispara després de l’anunci de la multiconsulta

  • Roger Palà | @rogerpala
  • dilluns, 4 juny 2018

1,08 milions el 2017 i 949.000 euros en quatre mesos del 2018. La inversió en comunicació d'Aigües de Barcelona s'ha disparat el primer quadrimestre de l'any, al mateix ritme que creixien les mobilitzacions en favor de la remunicipalització de l'aigua. Així queda palès en un document de l'empresa al qual ha tingut accés CRÍTIC. La companyia ha facilitat les dades arran d'una pregunta de la CUP al govern de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB). L'Ajuntament de Barcelona mostra la seva sorpresa pel que considera una partida "elevada". Segons Agbar, però, la despesa en publicitat no arriba al 0,3% del total del pressupost.

Més informació

Els 10 ‘hits’ del BOE durant el Govern de Mariano Rajoy

  • Eva Belmonte / @evabelmonte
  • divendres, 11 desembre 2015

L'autora del blog 'El BOE nuestro de cada día' recopila les revelacions del 'Butlletí Oficial de l'Estat' més destacades i polèmiques durant el mandat del Govern de Mariano Rajoy. CRÍTIC vol deixar de banda el que els polítics diuen o diran en campanya electoral per fixar-nos en què ha fet i deixat de fer el Govern del Partit Popular els últims quatres anys. El seu propi diari de Govern registra totes les decisions preses. Podem fer, doncs, un recompte de legislatura a cop de butlletí.

Més informació

L’Ajuntament de Barcelona inverteix 3,4 milions en publicitat just abans de les eleccions municipals

  • Roger Palà
  • divendres, 24 abril 2015

L'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha invertit només els darrers tres mesos 3,4 milions d’euros en publicitat destinada a mitjans de comunicació. Així es desprèn de la lectura de la 'Gaseta Municipal' dels dies 20 d’abril i 10 de març. L'Ajuntament té una despesa prevista en publicitat de 13 milions d'euros per a tot el 2015.

Més informació