24/03/2025 | 15:26

Hem llançat una oferta laboral perquè a CRÍTIC volem incorporar una persona perquè s’encarregui de l’àrea de comunicació, xarxes socials i estratègia de comunitat. Busquem un/a professional que pugui treballar a jornada completa a partir de la primera quinzena de maig, amb un contracte laboral indefinit. Es valorarà l’experiència de les persones candidates en aquesta àrea de la comunicació i també les habilitats personals en el treball i la relació amb l’equip. Les candidatures es recolliran fins al divendres 4 d’abril.
Quines funcions són les pròpies d’aquest lloc de treball
Les funcions que ha de desenvolupar aquesta persona són diverses. En primer lloc, dissenyar, analitzar, implementar i revisar l’estratègia de comunitat i xarxes socials del nostre mitjà. Això inclou l’elaboració d’un pla de comunicació i comunitat per a CRÍTIC. En segon lloc, gestionar les xarxes socials i els canals de difusió del mitjà: Instagram, TikTok, YouTube, Spotify, X-Twitter, Bluesky, Instagram, Facebook, Telegram i WhatsApp. També, en la mateixa línia, fer el disseny gràfic de tots els elements de difusió per a les xarxes socials. En tercer lloc, fer l’edició de reels i de vídeos dels pòdcasts produïts per CRÍTIC i elaborar vídeos per a les xarxes socials a partir de reportatges publicats al nostre web, així com la selecció i l’edició dels elements d’àudio per als pòdcasts de CRÍTIC.
En un altre bloc de funcions, agrupem totes aquelles que tenen a veure amb la comunicació i la dinamització de l’estratègia de comunitat (persones subscriptores i lectores habituals). Això inclou la recerca de sortejos i de promocions, l’elaboració de newsletters específiques per a subscriptores, l’organització i la producció d’esdeveniments presencials o virtuals per afavorir la implicació i la participació de la comunitat, executar les accions de comunicació externa dels esdeveniments (actes, presentacions de revistes, cursos de formació…) i executar les accions de comunicació de les campanyes de màrqueting digital pensades per a la captació de noves subscripcions i la venda dels productes que ofereix CRÍTIC, així com les campanyes de telemàrqueting. Finalment, també és part de la seva feina participar activament en les reunions d’equip de CRÍTIC i de la Comissió de Comunitat de la cooperativa.
Què demanem a les persones candidates
Demanem les condicions mínimes següents:
- Experiència professional en màrqueting i comunicació digital.
- Domini d’eines de gestió de xarxes i comunicació: TweetDeck/Hootsuite, Metricool, Meta Business, Photopea, Mailchimp, Google Analytics, Facebook Ad, etc.
- Domini d’eines d’edició gràfica i audiovisual i capacitat per produir vídeos curts per a les xarxes socials.
- Coneixement de l’actualitat política i social i del sector de l’economia social i solidària.
- Domini del català i del castellà.
- Experiència en producció i gestió de projectes.
- Autonomia, capacitat d’adaptació, empatia i habilitats interpersonals.
També es valorarà que tinguin:
- Capacitat organitzativa, proactiva i de planificació.
- Flexibilitat i agilitat per gestionar de forma executiva les xarxes socials del mitjà de comunicació.
- Habilitats per treballar en equip.
- Motivació a formar part d’un projecte cooperatiu i de l’economia social i solidària.
Quines condicions oferim
Oferim un contracte laboral indefinit de jornada completa (37,5 hores setmanals), amb un període de prova d’un mes. La remuneració és la que correspon, segons el conveni estatal vigent de la premsa diària (entre 20.000 i 24.000 euros anuals). El lloc de treball s’exercirà a l’oficina de CRÍTIC, situada al carrer de Casp, 43, baixos, de la ciutat de Barcelona, amb la possibilitat de teletreballar fins a un màxim de dues jornades laborals a la setmana. La jornada serà partida (matí i tarda), segons les necessitats de producció del mitjà.
Com s’han de presentar les candidatures i fins quan
Cal escriure al correu electrònic info@elcritic.cat, posant com a títol en l’assumpte del correu “Oferta comunicació i xarxes”, i cal incloure-hi dos documents: el curriculum vitae i una carta de motivació. La data límit de presentació de candidatures és el 4 d’abril de 2025. A partir del 5 d’abril, es valoraran les candidatures i es contactarà amb les persones preseleccionades per fer una entrevista personalitzada. La data d’incorporació prevista és la primera quinzena de maig.