Hemeroteca
publicitat institucional
El Grup Godó acapara el 20% de la publicitat de la Generalitat, amb més de 6,2 milions d’euros Desa el contingut per llegir-lo més tard
Text: Marc Font i Roger Palà / Infografies i il·lustració: Helena Olcina
CRÍTIC també va rebre publicitat institucional de la Generalitat. En concret, 2.027 euros, corresponents a dues campanyes, l'una sobre les eleccions del 27-S i l'altra de la campanya "Preparats"
Any electoral 2015: rècord de despesa en publicitat a la Generalitat Desa el contingut per llegir-lo més tard
Marc Font / @marcfontribas
L'Ajuntament de Barcelona gasta uns 15 milions d'euros en anuncis als mitjans de comunicació, tot i que Barcelona en Comú s'ha compromès a reduir aquesta despesa
Suma't a CRÍTIC, suma't a la resistència!
Venen temps difícils, toca resistir. Et necessitem més que mai per donar un nou impuls al nostre mitjà de comunicació.
Subscriu-t'hi ara!
Amb la quota solidària, rebràs a casa les dues últimes revistes publicades, 'Aliment' i 'No puc més'.
No som els preferits de Google
Però sí que podem ser cada dia al teu correu. Apunta't al butlletí!
