Hemeroteca
publicitat institucional
Els grups Godó i Zeta es queden la meitat de la despesa en publicitat de l’Ajuntament de Barcelona Desa el contingut per llegir-lo més tard
Marc Font / @marcfontribas
CRÍTIC ha tingut accés en exclusiva al desglossament per mitjà de les campanyes de publicitat que el 2015 van fer els governs de Xavier Trias i d'Ada Colau
El Grup Godó acapara el 20% de la publicitat de la Generalitat, amb més de 6,2 milions d’euros Desa el contingut per llegir-lo més tard
Text: Marc Font i Roger Palà / Infografies i il·lustració: Helena Olcina
CRÍTIC també va rebre publicitat institucional de la Generalitat. En concret, 2.027 euros, corresponents a dues campanyes, l'una sobre les eleccions del 27-S i l'altra de la campanya "Preparats"
Any electoral 2015: rècord de despesa en publicitat a la Generalitat Desa el contingut per llegir-lo més tard
Marc Font / @marcfontribas
L'Ajuntament de Barcelona gasta uns 15 milions d'euros en anuncis als mitjans de comunicació, tot i que Barcelona en Comú s'ha compromès a reduir aquesta despesa
Una mica d'impossible o m'ofego
Agafa aire. Suma't a CRÍTIC ara que fem deu anys!
Subscriu-t'hi!Amb la quota solidària, rebràs a casa la revista 'Habitar' (2024) i un pack de productes de marxandatge
1
1