Opinió
Assessora en antiracisme i no-discriminació
És diplomada en Educació Social per la Universitat de Barcelona i Màster de Polítiques Públiques i Acció Comunitària de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona. Exerceix com a assessora en l’àmbit de l’antiracisme i la no discriminació. Durant 10 anys va ser directora de l’associació SOS Racisme Catalunya, associació on milita i col·labora regularment.
Subscriu-te per un any i emporta't a casa l'útima revista
Suma-t'hi!
Amb les quotes solidària i bàsica, t'enviem a casa la nova revista 'Guanyar'