Teresa de Fortuny

Llicenciada en Física. Investigadora del Centre Delàs d’Estudis per la Pau
Llicenciada en Física. Investigadora del Centre Delàs d’Estudis per la Pau. És coautora i coeditora del llibre OTAN, una amenaça global (2010), coautora dels llibres Riscos i amenaces de l'arsenal nuclear (2014), coautora i coordinadora del llibre Trenta preguntis sobre l’OTAN, 30 anys després del referèndum (2016) i de La transformació del complex militar-industrial (2017). També és coatura dels informes Escut antimíssils a la base de Rota. Un pas més en la militarització mundial (2012), Pirateria a Somàlia: excusa o oportunitat geopolítica? (2012) i Fons Europeu de Defensa. La voluntat de la UE d’incrementar la seva despesa militar i afavorir el sector armamentista (2019).
Suma't a CRÍTIC, destapem el frau!
L’Oficina Antifrau ha presentat un recurs al TSJC per impedir-nos l'accés a quatre investigacions sobre irregularitats i portes giratòries, però no ens rendim: ara volem #TotsElsInformes
Subscriu-t'hi ara!
Amb la quota solidària, apadrina un informe i rep les dues últimes revistes publicades.
Rep el butlletí de continguts de CRÍTIC per correu electrònic (i un cop al mes, el butlletí Eco-CRÍTIC)
Si vols conèixer quins continguts nous publiquem (i tot el que fem sobre l'emergència ecològica), pots formar part de la llista de recepció del nostre butlletí sense cap cost.
