Hemeroteca
Transports
La crisi alimentària que s'amaga rere l'aturada dels camioners Desa el contingut per llegir-lo més tard
Manel Riu
Tempesta perfecta al món de l'alimentació: transportistes al límit pel preu de la benzina, manca de fertilitzants per culpa del gas i guerra a Ucraïna, "el graner d'Europa"
Agafes el tren? Aquesta és la llista de greuges dels Rodalies de Catalunya Desa el contingut per llegir-lo més tard
Júlia Ramon
L'AVE, que s'endú la major inversió econòmica de l'Estat, transporta només 40 milions de viatgers anuals, mentre que els trens de Rodalies i de Mitjana Distància en mouen 510 milions
La xarxa de metro creix amb noves parades Desa el contingut per llegir-lo més tard
Redacció
El Govern enforteix el transport públic potenciant la mobilitat sostenible, la connectivitat i la reactivació econòmica
El peatge urbà a l’àrea metropolitana: una assignatura pendent Desa el contingut per llegir-lo més tard
L'entrada en vigor de la Zona de Baixes Emissions no ha suposat ni de bon tros el canvi de paradigma anunciat fa un any per l’alcaldessa Ada Colau.
La Catalunya sense tren Desa el contingut per llegir-lo més tard
Berta Artigas
Hi ha una Catalunya oblidada per la xarxa ferroviària catalana. Les línies de tren es concentren a Barcelona i segueixen un model radial que margina ciutats i pobles fora de l’àrea metropolitana.
Cinc directius de Ferrocarrils de la Generalitat cobren més del topall legal Desa el contingut per llegir-lo més tard
Laura Aznar / Roger Palà
CRÍTIC ha accedit en exclusiva a les retribucions del comitè de direcció de l'empresa pública, que inicialment s'havia negat a difondre la totalitat dels sous
Tot el que (de moment) es pot saber sobre els directius, els sous i les dietes de TMB Desa el contingut per llegir-lo més tard
Marc Font
La despesa de TMB en bufets d'advocats externs és d'uns 250.000 euros cada any, segons els pressupostos de l'empresa als quals ha tingut accés CRÍTIC
El nyap de la línia 9 del metro: costos per triplicat, estacions privatitzades i anys de retard Desa el contingut per llegir-lo més tard
Eloi Latorre
La Generalitat, a més d'invertir més de 6.500 milions d'euros en l'obra més cara de la història de Catalunya, paga 250 milions d'euros l'any a les constructores per mantenir estacions fantasma
Una mica d'impossible o m'ofego
Agafa aire. Suma't a CRÍTIC ara que fem deu anys!
Subscriu-t'hi!Amb la quota solidària, rebràs a casa la revista 'Habitar' (2024) i la revista 'Emergència' (2021)
1
1