Hemeroteca
Transports
La Catalunya sense tren Desa el contingut per llegir-lo més tard
Berta Artigas
Hi ha una Catalunya oblidada per la xarxa ferroviària catalana. Les línies de tren es concentren a Barcelona i segueixen un model radial que margina ciutats i pobles fora de l’àrea metropolitana.
Cinc directius de Ferrocarrils de la Generalitat cobren més del topall legal Desa el contingut per llegir-lo més tard
Laura Aznar / Roger Palà
CRÍTIC ha accedit en exclusiva a les retribucions del comitè de direcció de l'empresa pública, que inicialment s'havia negat a difondre la totalitat dels sous
Tot el que (de moment) es pot saber sobre els directius, els sous i les dietes de TMB Desa el contingut per llegir-lo més tard
Marc Font
La despesa de TMB en bufets d'advocats externs és d'uns 250.000 euros cada any, segons els pressupostos de l'empresa als quals ha tingut accés CRÍTIC
El nyap de la línia 9 del metro: costos per triplicat, estacions privatitzades i anys de retard Desa el contingut per llegir-lo més tard
Eloi Latorre
La Generalitat, a més d'invertir més de 6.500 milions d'euros en l'obra més cara de la història de Catalunya, paga 250 milions d'euros l'any a les constructores per mantenir estacions fantasma
Aquest 2021, enfortim la resistència crítica!
Per fer un periodisme lliure, independent i amb una mirada social, ens calen 250 subscriptors més amb quota solidària
Subscriu-t'hi ara
Amb la quota solidària anual, rebreu el llibre 'Fils' i el dossier 'Crisi o vida'
Rep el butlletí de continguts de CRÍTIC per correu electrònic
Si vols conèixer periòdicament quins continguts nous publiquem, pots entrar a formar part de la llista de recepció del nostre butlletí sense cap cost econòmic.
