Hemeroteca
escola pública
Ismael Blanco, Ricard Gomà i Oriol Nel·lo “Els perquès d’una Catalunya desigual” Desa el contingut per llegir-lo més tard
Sergi Picazo
Entrevista a tres dels experts principals en desigualtats socials i segregació espacial a Catalunya
Una de cada deu escoles públiques fa classes en barracons Desa el contingut per llegir-lo més tard
Laura Aznar
El conflicte pels mòduls prefabricats continua enquistat: cap govern des del 2009 no ha aconseguit revertir-lo, i Catalunya va tancar el curs passat amb 1.006 aules provisionals
L’educació privada concertada a Catalunya: un fenomen esperpèntic a Europa Desa el contingut per llegir-lo més tard
Tenim l'oportunitat d'exigir transparència al Govern català i demanar-li que avantposi els interessos col·lectius com a societat a les pressions de la patronal de l'educació privada
El català no necessita salvadors Desa el contingut per llegir-lo més tard
La defensa de la llengua no ha d’estar associada a la culpa i al retret: el cambrer precari que et serveix el cafè en castellà no és part del problema, sinó de la solució
El Govern actua en defensa del model d’escola catalana Desa el contingut per llegir-lo més tard
Redacció
L'executiu elaborarà un nou marc normatiu per refermar el model d’escola catalana amb consens polític, social i pedagògic
La googlelització de l’educació pública Desa el contingut per llegir-lo més tard
El desembarcament de Google en el sistema educatiu català ha estat gradual però imparable i, des del març del 2020, la pandèmia l’ha accelerat de manera més que preocupant
Xiula "Educar sense emocions alimenta el capitalisme" Desa el contingut per llegir-lo més tard
Helena Martín
Entrevista al grup de música sobre paternitat, educació inclusiva i cançons honestes
Marta Minguella Rebull i Jordi Martí Font
Obrim les escoles, infectem-nos! Desa el contingut per llegir-lo més tard
L'escola interessa als amos perquè guarda fills i filles de la mà d'obra mentre aquesta és explotada sense miraments amb cada dia més hores de feina
No obriu les escoles, per ara Desa el contingut per llegir-lo més tard
Als bars, a les esglésies i als centres comercials es poden imposar mesures per aconseguir un cert distanciament físic entre les persones. A les escoles i als instituts, no.
Xavier Bonal i Sheila González
Quan el desavantatge s’acumula: confinament, aprenentatge i desigualtats Desa el contingut per llegir-lo més tard
L’impacte del tancament escolar és desigual en una societat desigual i en fa emergir el seu caràcter acumulatiu, tot extremant la distància entre les condicions de privilegi d’uns infants i joves i les vulneracions del dret a l’educació d’altres
Crònica d’un Pacte "contra" la segregació escolar Desa el contingut per llegir-lo més tard
El mapa de la segregació té a veure amb els mecanismes de classificació – d’origen i de classe – que engeguen les famílies
Una mica d'impossible o m'ofego
Agafa aire. Suma't a CRÍTIC ara que fem deu anys!
Subscriu-t'hi!Amb la quota solidària, rebràs a casa la revista 'Habitar' (2024) i un pack de productes de marxandatge
1
1