Hemeroteca
contaminació
Ariadna Cotén, Misael Alerm Pou i Joan Manel del Llano
10 raons per dir no als creuers Desa el contingut per llegir-lo més tard
Alta contaminació, necessitat de grans infraestructures pagades amb diners públics, destrucció del teixit de les ciutats, condicions laborals abusives i seus en paradisos fiscals
Són els barcelonins realment ecologistes? Desa el contingut per llegir-lo més tard
Toni Rodon i Marc Guinjoan
Els canvis urbanístics i la pacificació del trànsit promoguts per l'alcaldessa Ada Colau seran alguns dels temes centrals de la campanya electoral de les municipals a la capital catalana
Deu problemes que té la Catalunya del 2023 i que els mitjans no t’estan explicant prou Desa el contingut per llegir-lo més tard
El que passarà aquest any és només un avís del futur que ens espera: la crisi energètica, la contaminació ambiental, el negoci dels fons d'inversió i l'ascens de la ultradreta són les amenaces principals
Salvem l’Eixample Desa el contingut per llegir-lo més tard
Els carrers amples que Ildefons Cerdà volia per superar la contaminació i les epidèmies de la Barcelona emmurallada s’han convertit avui en autopistes urbanes
El mapa de les empreses més contaminants de Catalunya Desa el contingut per llegir-lo més tard
Manel Riu
La indústria catalana va generar l'any 2021 un 65% més de gasos d'efecte d'hivernacle dels que havia previst en els seus drets d'emissió
De l’embús diari a la ciutat dels 15 minuts Desa el contingut per llegir-lo més tard
Jordi de Miguel
Quatre gràfics sobre transport, mobilitat i emergència climàtica: Barcelona és la ciutat europea amb més densitat de vehicles, i cada conductor perd l’any 47,8 hores per entrar-hi i sortir-ne
Barcelona és insegura (però no pel que t'expliquen) Desa el contingut per llegir-lo més tard
Inseguretat és que hi hagi 520.000 barcelonins que viuen en un habitatge en males condicions i que, els darrers 2 anys, 2.800 famílies hagin estat desnonades a la ciutat
La fal·lera pel vehicle elèctric: entusiasme i dissonàncies amb l’arribada d’Iljin a Mont-roig del Camp Desa el contingut per llegir-lo més tard
Passar d’un model basat en el cotxe de motor de combustió interna privat a un model basat en el cotxe elèctric privat serà una solució efímera i per a uns quants que ja tenen la vida solucionada
Morirem asfixiats: creuers, cotxes i… l’emergència invisible Desa el contingut per llegir-lo més tard
L'aire irrespirable de la majoria de les ciutats del planeta farà emmalaltir —i matarà— milions de persones en els propers anys si no limitem l'impacte de vehicles, vaixells i avions
Com pots ajudar CRÍTIC a fer més periodisme contra la crisi ecològica? Desa el contingut per llegir-lo més tard
Redacció
Si aconseguim 200 subscripcions noves en 40 dies, podrem tirar endavant un nou CRÍTIC verd: amb més 'newsletters', una revista digital, un 'podcast' ecologista i xerrades presencials
2035, un futur possible Desa el contingut per llegir-lo més tard
Barcelona, estiu del 2035. La Clàudia i la Bruna prenen la fresca i reflexionen sobre com ens vam allunyar de la crisi climàtica
Suma't a CRÍTIC, suma't a la resistència!
Venen temps difícils, toca resistir. Et necessitem més que mai per donar un nou impuls al nostre mitjà de comunicació.
Subscriu-t'hi ara!
Amb la quota solidària, rebràs a casa les dues últimes revistes publicades, 'Aliment' i 'No puc més'.
No som els preferits de Google
Però sí que podem ser cada dia al teu correu. Apunta't al butlletí!
