Hemeroteca
Port de Barcelona
A. Rodríguez, H. Roura, A. Cotén, D. Soler, J. M. de Llanos i D. Pardo
Onze motius per al decreixement turístic Desa el contingut per llegir-lo més tard
L'Administració ha d'assumir definitivament la responsabilitat sobre els impactes del turisme, tal com ho fa sobre altres indústries nocives
Ariadna Cotén, Misael Alerm Pou i Joan Manel del Llano
10 raons per dir no als creuers Desa el contingut per llegir-lo més tard
Alta contaminació, necessitat de grans infraestructures pagades amb diners públics, destrucció del teixit de les ciutats, condicions laborals abusives i seus en paradisos fiscals
Creuers i altres cortines de fum d’Ada Colau Desa el contingut per llegir-lo més tard
Barcelona en Comú va signar fa tres anys un acord històric amb el Port de Barcelona per ampliar l'espai de les terminals dels creuers
Tot el que has de saber sobre la relació d’amor-odi entre Barcelona i els creuers Desa el contingut per llegir-lo més tard
Manel Riu
Cinc claus per entendre el conflicte sobre els límits als vaixells turístics: contaminen més que els cotxes; quins beneficis deixen realment a les ciutats?; fins a quin punt està saturada Barcelona?
Morirem asfixiats: creuers, cotxes i… l’emergència invisible Desa el contingut per llegir-lo més tard
L'aire irrespirable de la majoria de les ciutats del planeta farà emmalaltir —i matarà— milions de persones en els propers anys si no limitem l'impacte de vehicles, vaixells i avions
Els grans macroprojectes del 'lobby' del motor Desa el contingut per llegir-lo més tard
Rafa Burgos
L'ampliació de l’aeroport del Prat, les noves terminals de creuers o el 'BCN World' del motor: els projectes de mobilitat previstos a Catalunya promouen contaminació i beneficis milionaris per a grans empreses
Cinc coses que no saps sobre el negoci de la soja Desa el contingut per llegir-lo més tard
Sergi Picazo
Un informe de GRAIN i de la revista 'Sobirania Alimentària' revela que Catalunya rep el 13% de les importacions de soja de la UE, a través de les plantes que les multinacionals nord-americanes Bunge i Cargill tenen al port de Barcelona
El Port de Barcelona, sota la lupa: negocis, conflictes amb l’Estat i… l’ombra del 3% Desa el contingut per llegir-lo més tard
Sergi Picazo
Qui hi mana més: la Generalitat o l’Estat? La nova presidenta, Mercè Conesa, hi està col·locada a dit per Convergència, però el control final està en mans dels homes que hi envia el Govern espanyol
Una mica d'impossible o m'ofego
Agafa aire. Suma't a CRÍTIC ara que fem deu anys!
Subscriu-t'hi!Amb la quota solidària, rebràs a casa la revista 'Habitar' (2024) i un pack de productes de marxandatge
1
1