Hemeroteca
Trens
Odio la Renfe, estimo la Renfe Desa el contingut per llegir-lo més tard
El transport terrestre, aeri i marítim és un dels causants principals de l'escalfament global. El 95% encara es mou amb petroli. Si no hi trobem alternatives pràctiques en 10 anys, tindrem un problema
De l’embús diari a la ciutat dels 15 minuts Desa el contingut per llegir-lo més tard
Jordi de Miguel
Quatre gràfics sobre transport, mobilitat i emergència climàtica: Barcelona és la ciutat europea amb més densitat de vehicles, i cada conductor perd l’any 47,8 hores per entrar-hi i sortir-ne
Renfe denega a CRÍTIC les dades sobre els retards de Rodalies Desa el contingut per llegir-lo més tard
Manel Riu
L’empresa al·lega que fer pública la informació sobre demores i canvis d’horari podria perjudicar els seus “interessos comercials” davant de busos, taxis o vehicles de transport amb conductor (VTC)
Les claus de la "vaga de pagaments" a Renfe Desa el contingut per llegir-lo més tard
Manel Riu
Desinversió crònica en Rodalies i quinze cops més recursos per a l'AVE són al rerefons de la protesta organitzada pel col·lectiu Batec a partir d'avui
I si la mobilitat del futur es basés en el tren? Desa el contingut per llegir-lo més tard
Joan Vila i Triadú
Davant la congestió viària provocada per milions de vehicles privats, l’opció ferroviària és una de les alternatives més eficaces i menys contaminants
Viatjar amb tren a la COP26 de Glasgow: odissea o ‘greenwashing’? Desa el contingut per llegir-lo més tard
Anar de Barcelona a Escòcia amb tren ha estat tota una experiència: com viatgem per explicar alguna cosa també és explicar alguna cosa
Agafes el tren? Aquesta és la llista de greuges dels Rodalies de Catalunya Desa el contingut per llegir-lo més tard
Júlia Ramon
L'AVE, que s'endú la major inversió econòmica de l'Estat, transporta només 40 milions de viatgers anuals, mentre que els trens de Rodalies i de Mitjana Distància en mouen 510 milions
Quin és el futur de la mobilitat al món rural? Desa el contingut per llegir-lo més tard
Helena Martín
La diferència de transport públic entre les grans ciutats i les zones rurals afecta l’accés a serveis bàsics com la sanitat, la cultura i l’educació
Avions al barri del Carmel Desa el contingut per llegir-lo més tard
La revolució de la mobilitat que ve: idees i exemples d'arreu del planeta mostren com podria millorar la manera de moure's en ciutats i pobles de tot Catalunya
Preguntes imprescindibles encara no respostes sobre l’aeroport Desa el contingut per llegir-lo més tard
L'absència de respostes honestes i tècnicament rigoroses posaria de manifest el gran risc de prendre una decisió sense cap fonament en temps d’emergència climàtica. No ens ho podem permetre.
Què puc fer jo per ajudar a frenar el canvi climàtic? Desa el contingut per llegir-lo més tard
El llibre ‘I ara jo què faig? Com véncer la culpa climàtica i passar a l'acció' proposa una llista d'idees per posar en pràctica l'ecologisme
Suma't a CRÍTIC, suma't a la resistència!
Venen temps difícils, toca resistir. Et necessitem més que mai per donar un nou impuls al nostre mitjà de comunicació.
Subscriu-t'hi ara!
Amb la quota solidària, rebràs a casa les dues últimes revistes publicades, 'No puc més' i 'Temps'.
Rep el butlletí de continguts de CRÍTIC per correu electrònic (i un cop al mes, el butlletí Eco-CRÍTIC)
Si vols conèixer quins continguts nous publiquem (i tot el que fem sobre l'emergència ecològica), pots formar part de la llista de recepció del nostre butlletí sense cap cost.
